THANK GOD IT'S THURSDAY!

Nu är det i och för sig jävligt snart fredag, vilket är precis lika bra. Men torsdagar har börjat konkurrera stenhårt med fredagen som veckans bästa dag. Ikväll fick vi en välbehövlig dos mys, skratt, mat i halv-åtta-hos-mig-klass, vin och KÄRLEK. HÖR PÅ MIG NU! En vidrig liten klyscha är vad jag är, klart att rödvinet gör sitt, men allvarligt. Jag har världens bästa vänner.


Ja ni ser ju. Rätt omöjligt att inte trivas...


Sofia får 10 poäng om vi ska leka Halv åtta hos mig. Sällan har jag varit så imponerad. GULL!!!


KANTARELLRISOTTO MED ANKBRÖST LIKSOM!!!!


Inväntar tårtan som kom efter efterrätten. Lite mätt nu mmmm.


VOILA!!


Och så en närbild på konstverket. Men... Den var inte så jävla god.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0