kaffe gråt och svinalängor

Vi gjorde ett avbrott från hyrfilmshyllan på biblioteket (Även om vi hängt där idag också, alltid!), och slog till på en biobiljett ikväll minsann. Svinalängorna. Aldrig har jag suttit i en så knäpptyst biosalong! Ni som sett den vet vad jag menar - man vågade knappt tugga sina popcorn. ÅNGEST ÅNGEST ÅNGEST från första minuten till sista. Bär med mig känslan den filmen efterlämnade i veckor, och tänker ALDRIG besöka Ystad. Så otroligt stark film.

När vi torkat tårarna drack vi kaffe och drömde oss bort till bättre tider. Må dessa tider anlända snart! Typ imorgon?


Att multitaska: Prata i telefon, fejsbooka och pressa kaffe samtidigt!


Försöker lära mig att tycka presskaffe är gott, för jag älskar min babyrosa kaffepress. Men.. GE MIG BRYGGKAFFE!


Tycker dockan ser lite halvt ovillig ut...

Kommentarer
Postat av: sofia

Ja alltså det var helt sjukt men coolt! Roligt att du har börjat blogga igen och herregud va mysig din lägenhet ser ut att vara ! Det kan inte vara en vanlig studentlägenhet??

2011-02-04 @ 10:16:57
URL: http://itbecomesyou.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack:) jag trivs så himla bra!! Nej det är en vanlig hyres:)

2011-02-04 @ 15:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0