FÖRSVINN JANUARI FÖRSVINN

Jag hatar januari! Jag skyller min totala avsaknad på livsglädje den senaste månaden på att det varit januari. Februari bara måste bli ett uppvaknande ur denna koma. Det är kallt, min hjärna är en trött deg, min kropp är en trött deg, inget är kul och jag har skitsvårt att vänja mig vid att vara ensam och äta typ bullens pilsnerkorv (eller något i motsvarande fattiglappsprisklass) ensam varje kväll. Jag kommer snart sluta äta helt, för varje gång jag är tvungen att äta själv vill jag gråta.

EFTERLYSER MER AV DEN HÄR VARAN I FEBRUARI (ren och skär fylla alltså. Bilder från totalspontan "inflyttningsfest" här förra helgen):


TUR att Emma var hemma denna afton. Utan henne hade jag vaknat morgonen efter i en snödriva. Hon fick LEDA mig hem. Riktigt så mycket fylla efterlyser jag inte, bara lite lagom!

 
Vi inveg mitt dansgolv, spacious!

 
PUSSPUSSPUSSPUSS


Lägg gärna märke till min lärobok i Extern Redovisning som ligger och skräpar i bakgrunden. Väldigt talande. Den har legat där sen jag fick he, den och den ligger fortfarande kvar. Förbereder mig på ett stort härligt U på kommande tenta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0