ROSCOE

Har fått en dos J.Cousin idag, fantastiskt och välbehövligt. Vi promenerade runt precis hela stan, i kallaste januarivindarna. När snön smälte beydde det VÅR i min hjärna, och jag har plockat fram vårjackan + conversen. Dålig idé...

Brunch på Metro var dagens höjdpunkt. ALLT man kan önska och lite till. Shoppingen var det dock sämre med denna dag. Jag köpte en genomskinlig tröja inklusive foundationfläckar. JÄTTEBRA KÖP. Jag gillar den, men ni ser ju fläckarna, lär bli svåra att avlägsna så den åker nog tillbaka. Mina glasögon som jag övergivit totalt letade jag fram idag också, så nu har jag sjukt mycket öronskav. Värt det.




JUST DET: MIN JANUARI-PLAYLIST. Den är sjukt bra, så ta för er! Ska få försöka få snurr på det där igen, en playlist i månaden.

Kommentarer
Postat av: Josse

ÅHHH massa rosa känslor till den här bloggen och dig ! Men fett jobbigt med färgen, solllllyyy.

2011-01-29 @ 21:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0