BRÄNNA.PENGAR.

Jag bränner tvångsmässigt mina pengar för tillfället. Jag står inte uuuut med att spara och vara en fattig student, så jag sparkar bakut och gör av med varenda krona och kommer att få leva på vatten och luft de sista dagarna innan lönen den här månaden. Idag brände jag 800 spänn på smink, plockade ner ditten och datten i en liten shoppingkorg på Kicks. P U C K O. OCH! I förrgår beställde jag "lite" grejor från Nelly. Bland annat de här skorna:
Rachel SEK 499, Sugarfree Shoes - NELLY.COM
Så snygga att jag dör lite. Givetvis en ganska uppenbar kopia på vårens största skohype:

Men what to do när man är fattig student säger jag då.

Kommentarer
Postat av: malin

Shoppingkorgarna på Kicks är inte okej..inte i kombination med till exempel "15% på ett helt köp". Så jädra illa..

2011-03-06 @ 16:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0