Likt många andra hade jag stämt träff utan...

img_3464 (MMS)

Likt många andra hade jag stämt träff utanför hm på gustav Adolfs torg nu i morse. Dock inte för Donatella Versaces skull. Jesus, nej!! Reklamen ger mig kalla kårar längs ryggraden, jag vill inte klä mig i något som den kvinnan anser snyggt. Jag menar, vem vet, det kanske börjar växa ankläppar i fejan på mig samtidigt som min hudton antar en orange färg om jag klär mig i något hon designat. Nej, jag tycker inte att hon är fashion, bara jävligt ofräsch. Fick en chock när jag såg kön. Gick längs den och knäppte lite bilder, fick x antal bitchblickar av alla uppklädda fashionfools. Om det berodde på att jag dagen till ära klätt mig i en av mina förrymd-mentalsjukhuspatient-outfits (alla regnbågens färger + leopardtights + mössa över stans fettigaste hår) eller för att de trodde att jag försökte tränga mig låter jag vara osagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0