GODMORGON! Jag är så klok! Jag är ju det?!...

GODMORGON! Jag är så klok! Jag är ju det?! Är duktig och stannar hemma och dricker te och dippar morotsstavar i min ensamhet kvällen innan jobb. Precis. Hehehhehehehehehe. Eller nej. Men jag har en ursäkt för att det inte var så! Bianca och Johan bjöd på middag och hade jag sagt nej hade jag ju fått svälta? Nåja, helt plötsligt blev vi skitpepp och hade hattfest. Grannen kom i kalsonger och klagade på ljudnivån, och vi var helt enkelt TVUGNA att gå ut. Kunde inte förneka Malmös uteliv vår närvaro. Ner på stan, kaooooos. Har nog aldrigt flippat så mycket på Koi. Jag var helt knäpp och jag överdriver nog inte om jag säger att varannan kotte där hatade mig. Snodde en flaska vin i baren och satt under bardisken och pimplade, för att ta ett exempel. Tjugo över tre tog en av vakterna tag i mina axlar, skakade mig och frågade för tionde gången: KAN INTE DU GÅ HEEEEEM?! Det kunde jag ju inte, det blev efterfest till tidigt i morse. Nu är jag så jävla bakis att jag inte kan äta frukost, och dessutom tokförkyld! Jag förtjänar det, jag förtjänar att avlida idag, så det är lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0