HEJHEJ FRÅN JÄTTEMÄNNISKAN TILL VÄNSTER!


Jag banagade paljettklänningen i sista sekunden. Jag var halvvägs ut genom dörren innan jag kunde identifiera känslan, vad som var fel, och det var först när jag kunde sätta ord på det som jag fattade att det bara inte gick! Jag såg ut som en kärring. Så jag bytte till en Zara-trasa som jag köpte för 5 euro nån gång och som dessutom är helt sönder i varenda liten söm. Så. Mycket mer luffigt, men inte helt bekvämt, fan vad trist det är att klä upp sig. Kvällen i övrigt då.. Hm. Hur ska jag lösa det här smidigt. Vi skiter i det. Går vidare...........

Till i kväll! Jag och Linda var på Slagthuset och satt i publiken på inspelningen av veckans Robins. Tack kära mamma för det tipset, hög faktor vardagsunderhållning på det! Håkan Juholt var gäst och han vann våra hjärtan på en sekund - TEDDYBJÖRN!!! Christine Meltzer var också briljant men det har jag alltid tyckt. Sen drack vi vin på Moosehead och analyserade sönder saker i våra liv så som bara vi kan. Bra torsdag trots STORM och PISSREGN alltså. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0