Jag håller vad jag lovar, så mycket kan vi...

Jag håller vad jag lovar, så mycket kan vi ju vara överens om.. Kaos är ett skitbra ord för att beskriva gårkvällen. Supermysig prep och vin-tillställning här och så Babel som verkligen levererade, inte lika svettigt som det brukar vara och musiken var helt överbra. Sen närvarade jag på cirka tre mer eller mindre underliga efterfester och däckade totalt slut typ halv tio i morse, OM JAG KUNDE LUGNA NER MIG LITE NÅNGÅNG?! Vaknade ett och fick för mig att plugga, förvånansvärt mycket gick in! Men nu vill jag faktiskt bara spy och sova. Så jag kör på det, och hoppas på att vara i hyffsat skick klockan åtta ikväll när det vankas födelsedagskalas för Rob Pattinson. Inte alls lika ball som det låter, Rob Pattinson är i det här fallet inte vampyren, utan Lollos skyltdocka. Ja. Jag ska på en skyltdockas födelsedagsfest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0