Jaha. Morgonstund har bajs i mun. Det finn...

Jaha. Morgonstund har bajs i mun. Det finns nog inget som får mig att vilja skjuta mig själv i huvudet än en väckarklocka som ringer 04.20. Att jag går upp så tidigt av en skitbra anledning är HELT orelevant. Jag är fortfarande lika mörk i sinnet som när det är jobb på schemat. Nu dricker jag en kanna kaffe och håller tummarna för att något pucko, precis likt mig vill skjuta sig i huvudet vid den här tiden, och faktiskt gör det (somnar om funkar iochförsig också) så att jag och Binc får plats på planet. Vi åker svinbilligt på hennes id-biljetter så vi är liksom rätt låg prio. Och planet är högst troligt fullt. Heh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0