Mycket mobilblogg på mig nu, men jag har i...

Mycket mobilblogg på mig nu, men jag har inte tid med mitt datorhelvete, det tar väl i runda slängar en kvart från startknappen till uppkoppling.. Idag har jag pluggat för första gången den här kursen! 2 veckor innan tenta. Bra! Druckit absurda mängder kaffe, minst tionde koppen nu, fortfarande trött. Diskuterat (läs bråkat, nästan...) en kassadiff på åtta kronor med min chef i en halv evighet. Lagat asgod mat och blivit lite ledsen för att jag inte hade någon att bjuda på när jag för en gångs skull lyckats. Och nu väntar jag på Binc och Johan, bio! Är lite rädd för att somna så håller tummarna för att Crazy stupid love är underhållande. Såg Blue Valentine igår, med Ryan Gosling som är med i Crazy stupid love också, och heeerrre Gud. Jag och Linda satt i varsitt soffhörn och dog i vad som nog närmast kan beskrivas som kåtslag. Heh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0