white weekend turning jack daniels, digitalism, wine, savoy, koi, etage and tequila

Hey lovers! Kaoz här. Ångezzzzt äter upp mig. Jag är den sämsta människan jag känner. Vi  kör en weekend-review så förstår ni snart vad jag menar, ok?

Slog pluggrekord i veckan. Sammanlagt säkert 40 timmar råplugg. Varvade med en halvdag på jobb i fredags och hemkommen därifrån ville jag egentligen bara gå och lägga mig och sova hela helgen. Men fröken Backman hade avklarad tenta att fira så jag joinade henne på Grappa. Letade helt seriöst växel i hela lägenheten för att ha råd med ett glas vin. På Grappa ringer Emma och meddelar att hon kommer. Skräckblandad förtjusning, såg min lugna kväll försvinna ut genom fönstret. Den jävla ungen kirrar lista på Inkonst där Digitalism spelar, har ju tjatat om skiten i veckor så kunde ju knappast motstå... Drar på whiskeyfest hemma hos Leif, blir helt sönderpepp och resten är historia. Jävligt grym fredag.

Fick sova fyra timmar. Möta mami vid tåget och leka duktig dotter och gå i varenda jävla affär och varannat fik i hela Malmö. Nej nu låter jag helt för bitter, det var världens mysigaste lördag. Solen sken och mamma var på spenderhumör och kittade sin fattiga studentdotter med en massa stuff. När hon tågade hem fram mot kvällen var jag helt förstörd, låt mig dö typ. MEN NEJ. Kom på att Sandra och Fredrik ju bjudit in till drink i  sin nyfixade lya. Okej, på med heelsen igen och ut. Så himla fint hemma hos dem! De är de enda vänner jag har som bor i ett vuxet hem, så jag satt och kände mig vuxen och sippade rödvin. Och även om jag hade stenseriösa planer på att gå hem och lägga mig efter det där glaset rödvin SÅ BLIR DET JU ALDRIG SÅ. Nu var det Johan den lille jäveln som fixat lista på Savoy som hade premiär, och återigen - gick ju inte att motstå. Savoy hade en medelålder på 45 typ så det var lite weird, men älskar lokalen (hänga i kristallkrona-vibes) och en massa små älsklingar var där så det var fint. Får med mig ett jävligt packat gäng till Koi vid halvtre-snåret, in, hookar med lite Etage-fantaster och KLART JAG SKA MED TILL ETAGE. Dansar till överjävla kass musik med mig själv för jag var i typen av sällskap som föredrar barhäng. Shotar tequila och är asnöjd med livet.

Idag - inte lika nöjd med livet. Har städat min lägenhet som stank sopor, pluggat i två timmar och nu ska jag nog faktiskt dunka huvudet i väggen som straff för att JAG TOTALFUCKADE MIN VITA PLUGGHELG. Vill lova på heder och samvete att nästa helg blir  lugn och fin, men sorry älsklingar. Won't happen. För vet ni vad?! Jag och min underbaraste finaste nuttigaste Binc packar väskorna och drar till...... LONDON! BAAAAM!!!!!! Hihohihoohihohoohiihoooho. Fan vad bra jag har det.


Så jävla vilsen tönt på Inkonst i fredags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0