Brott mot typ hälften av bannlysningarna...

ÅH NEJ DET HÄR ÄR KATASTROF!!! VARFÖR STRAFFAR GUD MIG SÅHÄR?!?! Det enda som fått mig att stå ut den här helveteslånga dag, var tanken på att jag 20.00 skulle få sjunka ner i soffan framför "Bonde söker fru". Skittöntigt, jag vet. Men jag älskar det där. MEN!!! Det är visst idolkval hela veckan?! Snälla.. mer uttjatat koncept får man ju leta efter, jag ooooorkar inte mer.

Jag har fått äta upp vad jag skrev igår. Först insåg jag själv att jag begränsade mig jävligt mycket där. Gick på rätt hårt och bannlyste helt för mycket. Sen ville Bianca berätta om sitt plugg och sina planer kring det, och jag lyssnade hur intresserat som helst jättelänge, och inte nog med det! Jag pratade själv! Om mitt plugg! En riktig diskussion alltså! Då åt jag upp vad jag skrivit. Sen uppdaterade Malin på facebook om en jävligt ball dröm och fick typ sjuttioelva likes. Då åt jag upp vad jag skrivit en gång till. Men henne kunde jag nästan undantagit från drömbannlysningen på en gång. Vi har pratat om drömmar så länge jag kan minnas, och ingen drömmer lika sjukt som Malin, och ingen berättar heller som hon. Så det så.

Fick en goodiebag i skolan idag! Kåren kan! Cosmopolitan, Veckorevyn, massa mellanmål och snacks från Wasa, godis, kondomer, tamponger, bakistabletter! De vill värva medlemmar och det är typ alla sjukt ointresserade av, Malmös studentkår måste vara sveriges fattigaste. Men tack, gratis är skitgott tycker jag. Tänkte fortsätta samla goodiebags efter jobbet, för Chanel hade lite vip-kväll på sitt jobb och goodiebags utlovades! Men jag höll på att svälta ihjäl eftersom det inte riktigt fanns tid för matintag på mitt 20-minuters lunchbreak... SÅ! Cyklade till mataffärn istället. Köpte kaffe. FÖR IMORGON FÅR JAG EN KAFFEKOKARE!!! PRESSKAFFETS TID ÄR SLUT! Är helt sjukt lycklig. Tänker att kanske kaffe kan göra så att jag inte går och lägger mig igen varje morgon jag gått upp innan 10.00 och inte är absolut tvungen att gå till skola/jobb. Kanske. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0