Sopstationen


Postar bara mina facebookbilder här ju! TRIST! Men nu när jag har ny lur med fancy kamera (kamerauppdateringen från iPhone 4 till 4s går inte av för hackor) finns det egentligen no excuses. Ska bli instagramfreak så småningom också. Ni kan ju följa mig där vettja? Annajet heter jag. Som förr i tiden. Mitt fjortiz-alterego.

Tja. Har hängt med Leif idag. Vi skulle chilla en kaffe i solen men solen gick i moln och det blev STORM. Vi krigade (jag krigade, Leif tyckte jag var mes för att jag tyckte det var ett krig) oss ut till Sopstationen och letade efter en tjocktv. Fanns inte. Gillade den här lemlästade (stavning??) skyltdockan. Och en kinesisk snaps med en ödla i. Tydligen random i Kina, men hallå jag har väl inte varit där heller. CRAZY TYCKER JAG IALLAFALL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0