Hej hej från mitt fönster. När ska jag lär...

Hej hej från mitt fönster. När ska jag lära mig att säga nej till fredags-stängningarna? Kommer ju helt i obalans. Är hemma klockan sju och sen måste jag andas i ett par timmar. Ingen chans att jag kastar mig i duschen och slänger i mig käk. Nej. Andas. Själv. Gärna i mitt fönster. Blev inspirerad av Miriam som kom en timme sent till sitt surpriseparty med ursäkten att hon hittat sin gamla skivsamling i ett hörn, så nu sitter jag här i fönstret och blir nostalgisk. Yeah Yeah yeahs show your bones låg överst i min samling. SÅ JÄVLA BRA. Mitt bästa Malmöminne innan jag flyttade hit är när vi höll på att trängas ihjäl i publiken framför deras spelning på Malmöfestivalen 2005 eller 2006. SJUKT att de var här. Faaantstiskt. Fan jag kommer aldrig komma ur huset i den här takten.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0