Reaundernas tid är inte förbi! Idag lämnad...

img_5954 (MMS)

Reaundernas tid är inte förbi! Idag lämnade jag tillbaka iallafall 50% av skiten jag köpte igår och köpte en skinnpaj på Zara istället. Har varit trött på min plastpaj i typ 2 år, men en riktig skinnjacka som dessutom är kick-ass-snygg och studentbillig är fett svårt att hitta. Men igår hittade vi den här på Zaras rea för 800 pix och förundrades över hur man kan sälja en riktig skinnjacka för 800 utan att gå back. Idag kostade den 700 och det var lite för fyndigt för att jag skulle kunna motstå.. Nuuuu är det jag som håller mig borta från alla jävla affärer tills jag har en månadslön på 20 000 minst. Deal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0