fredagsfylleri

SKITER i att det är 5 grader och storm. Nu är det vår och då ska man leva och ha kul. Herregud, behöver det och lite töntigt skitväder ska inte få stoppa mig. Igår efter några onödiga timmar på kontoret (wasted pluggtid, fffuuucck) mötte jag Malmös snyggaste couple på Grappa, som bytt kock. OCH HERREGUD!! Pastan med svarttryffel är den godaste pastan jag ätit i mitt liv tror jag! Sen gick vi till moosehead och vidare till Koi. Löjligt dålig uppslutning på torget över huvud taget, alla kanske inte resonerar som jag kring vädret.


Sen ville de gå hem typ aaaastidigt och det ville inte jag. Så jag mötte upp lite folk på KB av alla ställen. En fredag så är KB så mycket högstadiedisco det någonsin kan bli. Obscent hångel ÖVERALLT och småflickor som spyr i kors på dass. 15-åriga killar som lägger cheesy raggningsrepliker. Nä vet du vad. men vi hade rätt kul. Fast ännu roligare på efterfest till sju i morse. Ja herregud. Jag kom fram till att jag har träffat den roligaste människan i mitt liv. FANNY! Tillslut fick jag byta rum för jag trodde på riktigt att jag skulle dö av organkollaps eller något om jag fortsatte skratta åt hennes rövarhistorier. Skratta är bra iochförsig.




Sen väcktes jag klockan nio imorse av ett mms med SAD NEWS. Vera är död. Lost her head liksom. Är superledsen för detta. Minns det som igår när vi hämtade henne, och hon är liksom som en familjemedlem. Mamma har skickat typ 20 mms idag med status på hur reperationsförsöken går, men det är ju kört.

Lite så! Nu ska jag försöka komma fram till om det ska dubsteppas ikväll eller om det ska ätas chips och godis tills tjockångesten knackar på dörren. Röstar ju dubstep på den men vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0