someone great

Alltså världens bästa söndagshäng vid Bo01 igår. Är typ en oskriven lag för Malmöborna att soliga söndagar spenderas där. Det var så SKÖNT att sitta i 4 timmar och sola och snacka skit och äta glass och dricka kaffe. Lycklig i huvudet men träningsvärk i hela kroppen. För JEEZ vad jag dansat i helgen. Alltså jag vet jag tjatar, men fy fan vilken energi man får av att dansa.

Sen lagade Linda och jag årets hitills bästa bolognese (varför blir den alltid bra när man lagar den tillsammans med någon, och äcklig när man lagar ensam? I think it's luuuv...) HIHI. Sen kollade vi dokumentär. Nu äre slut med dum-i-huvet-tv (säger jag samtidigt som Älskling du har blivit en tjockis står på på tv:n heheheheheheheh).



Jättespejsad vecka framför mig nu. JOBBPRAKTIKPLUGGSKOLA......ARBETSINTERVJU. No time for fun :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0