Tradera-panik

Tradera har kommit att bli min bästa vän och värsta fiende på samma gång. Jag har 4 auktioner igång. Ingen vill bjuda på något, trots att jag tar skitpriser. Dessutom bjuder jag själv på andras skitsaker, men som av någon anledning folk budar som idioter på. Min största fiende för tillfället heter carolinatericsson. Jag hade ett visst objekt som i en liten ask. Jag hade satt ihop säkert 25 outfits med detta objekt inkluderat. Men så kommer hon, 15 timmar innan avslut, från ingenstans, och viftar med sin plånbok. Nu är priset inte alls särskilt kul längre. Men hon vet inte vem hon har att göra med. Jag har en vattentät plan. Usch. De 15 närmsta timmarna kommer bli jobbiga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0