Låt.mig.va.

Jag är drömförföljd av en varan. Ja, en sån där monsterödla som "är helt ofarlig" (sen läser man i tidningen om hur den käkat upp 14 pers i Thailand).

Iallafall. Under en ganska kort period har jag drömt om en varan, och SURPRISE: En toalett kanske tre gånger. Toaletter är ju mer konstant förekommande i mina drömmar, men varanen har dykt upp på sista tiden. Även om jag vet precis vart drömmen har sina rötter så är jag lite förvirrad. Här:

Det konstiga är att den dyker upp nu, eftersom jag inte ens var särskilt rädd när jag faktiskt tog bilden. Då var det mer: coolt typ. Alltså, det var ju inte så att jag använde toaletten till höger om varanen där, som vissa andra.. (Är man kissnödig så är man, eller vaddå?) Men bara jag tittar på bilden nu så ser jag för mitt inre hur ödle-jävlen viftar till med svansen och får tag på min fot, varpå han pressar ner mig i toaletten. Ahhuhuah. Alltså allvar. Jag fixar det inte. Jag mår illa nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0