DET REGNAR, ANNA, DET REGNAR.

Det känns lite konstigt att jag verkligen inte haft en ledig sekund över för att blogga sedan jag skrev sist. Det är då man jobbar för mycket...

Igår var det dags för novembers höjdpunkt, brudmiddag hos Emelie. Och efter två sjukt lyckade Emelie-fester kan vi nu konstatera att hon är bäst på fest. Maten igår... Jag dör lite. Sen en massa fjollig jordgubbslikör på det och jag mådde så jävla fint. Synd att stan var döden. Nej det blev cruising genom halva skåne med Fia som var både pojkväns, brorsas och vänners chaufför. Det var lika bra det.

Kvällens stekpanna i pannan var Malins tillrättavisande.
Malin: Du, jag läste din blogg.
Jag: Ja?
Malin: Alltså, 'il pleut' är ju 'det regnar'.
Jag: ...........................................
Malin: Men det kan nog vara 'han gråter' också. Kanske.

Hahaha, jag känner mig så jävla korkad. Och jag har inte ens en bra ursäkt.

Ok! Lite bilder kommer snart, ska bara äta en banan och dricka lussebulle-te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0