Bra fredag ändå

Nyss hemkommen från en mycket trevlig middag hos Sofia. Utgång var väl planen egentligen, och jag kände mig som femtiofem-plus när jag ändock bestämde mig för att bege mig hemmåt framåt elvasnåret. "Det är en dag imorgon också", typ. Synd. Jag kände verkligen för att bli full med Josse. Vi har inte varit fulla tillsammans på kanske ett halvår. DET ÄR INTE SUNT. Jag kläckte iallafall våra gemensama sommarplaner för henne. De är totalt klockrena, och jag genomför dem själv om hon inte följer med, men det blir 100 gånger roligare om hon gör det förstås. MERDE vad fantastiskt jävla bra det hade blivit. Men mer om det en annan dag.

Nu borde jag gå och lägga mig kan man tycka. Men smålullig som jag är, tänker jag använda ruset till att dekorera mitt rum. Jag var på IKEA idag. Och Indiska. Älskar indiska. Se! Jag började redan i eftermiddags.


Slutligen! Dalia trodde att mina Wedins-kilklackar var från Minimarket! Åh! Den första jag lyckats lura! Det kändes fint. Glädjen förtogs dock en aning av att mina nya strumpbyxor är 100% tomteröda i ALLA ljus förrutom det i H&M-butiken. Jag svär, där var dem orange, som ett jävligt snyggt höstlöv ungefär. Bara så ni inte undrar nästa gång ni ser mig på stan och mina ben ser ut som pölse.

Nej nu ska jag koppla sladdar, limma fjärilar, dricka mer vin och lyssna på någon skiva jag inte hört på länge. Så får det banne mig bli. Bra fredag ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0