zebramamman is back

När jag och Josse var typ femton och käkade på mc donalds så fort tillfälle gavs, spanade vi in en sjukt läskig morsa. Hon hade ett harem på kanske sju helt speedade kids som hon skrek på nonstop. Till historien hör att hon hade en helt galen zebraoutfit på sig. Zebra från topp till tå. Och det var sådär hysteriskt kul som saker bara är när man är femton, tyckte vi, och skrattade lite väl högt. Sedan fick vi käka våra cheeseburgare med hennes killerblick i nacken. Och det var väl typ jämställt med att käka cheeseburgare under pistolhot. Hon skrämde livet ur oss helt enkelt. Och det blev inte bättre av att vi typ tre gånger efter det sprang ihop med henne och hennes jävla kindergarten, och hon tycktes känna igen oss. Nu har jag inte sett zebramamman på många år. Det kanske var därför jag, helt omedvetet, råkade gå i hennes fashionfotspår häromdagen när jag köpte en kofta. Jag vågar inte visa mig i den här för dig Josse...

Kommentarer
Postat av: Josse

Är det såhär du tacklar att vara ensam på en lördagskväll ?! Det går inte att förneka att det dock ryms väldigt många brownies med grädde i den så good for you!

2009-04-26 @ 12:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0