Mummylookalike


HJÄLP!

Jag ser aldrig själv när jag är lik någon. Men som alla andra (antar jag?) får jag höra ganska ofta att jag är lik min morsa. Och fram till nu har inte kunnat se det alls. MEN. KOLLA. ELLER NEJ. Det går inte. Men såhär är det: Det finns en bild på min mamma, från när hon är i 20-årsåldern, där hon vrider huvudet precis som jag gör på denna bilden från i somras. Och jag lovar, att den bilden är en kopia av den här! Eller den här är en kopia av den, snarare. Tusan, jag har letat som en tok, men jag hittar inte den. Jag ville ju att ni skulle få se... Åh. Det här inlägget förlorade ju hela sin poäng nu. Jag återkommer om jag hittar poängen så att säga.

Kommentarer
Postat av: becci

meen guud! Du jag jobbar på tofta nu och ALLA säger att jag och mamm e lika varandra... ska man tycka om det eller ? ;) När får jag se dig ?

2009-02-04 @ 20:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0