cinema?

Peppar för lite bio, för att göra något vettigt av denna gråa söndag. This is it tänker jag... Har någon sett den? Är den fantastisk? Jag är hemskt nyfiken.

Det är fint med bio här, för det första ligger Les Halles med den största biografen fem minuter från mig. Där kan man se vad man vill när man vill. Sedan finns det något så tjusigt som studentrabatt. Den går egentligen inte att utnyttja om man inte har studentpass, vilket jag inte har. Av någon anledning. Jag pluggar? Men det är bara att dra igång en liten actingshow där du låtsas leta efter ditt studentpass långt ner i väskan. Det brukar funka!

Något väldigt fiffigt och bra är att man kan köpa ett biopass för ca 240 euro/år och då får man se precis hur mycket film man vill. Det är en sån grej som jag är rätt säker på att jag skulle tjäna in, men jag fick reda på det för kanske en månad sen, och nu är det trots allt bara ett drygt halvår kvar. Men visst är det en superbra grej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0