schleten helg

Helgen blev inte helt precis som vi tänkt oss.. I lördags vid halvfem eller så gick vi hem till Emma och Bianca, och satt där och blev lite småfulla på vinrester och öl. SUNK. Men vi mådde bra... Vid tio masade vi oss de långa 200 metrarna till Planet sushi. Gudomligt gott som vanligt. Bianca blev attackerad av öroninflammation och så var helgen slut för hennes del :( Vi andra gav upp vid ettsnåret redan, batterierna var slut. Jag vågade inte gå hem och somnade helnöjd mellan Sofia och Linda. I söndags lyste solen varannan minut, och så tog molnen över varannan. Vi kämpade på och satt i två timmar i Louvren-parken och blev lite återigen lite småfulla, återigen på vinrester och öl. Tjusigt... Vinglade därifrån vid tretiden när solen nästan gett upp helt, och så gick vi och käkade varsin croque. Kaffe och kakor på det hemma hos Linda, och igårkväll var jag hemma hos C och lagade mat och kollade film. Så.. Allt som allt en ganska mysig helg, men med fyllorna på helt fel tidpunkter. NÅJA. Den här veckan ska jag söka högskola och packa min resväska proppfull med alla vinterkläder. Vi ses på lördag Ängelholm!

Just det! Bianca och Linda köpte det här ansiktsvattnet förra veckan och jag fick prova. JAG HAR ALDRIG PROVAT NÅGOT BÄTTRE. Det är ett jävla mirakelvatten... Huden blir hur len som helst och mina äckliga finnar bara ger upp! Kapitulerar! Det är ett franskt märke, men det är möjligt att det går att få tag på i Sweden. Jag hoppas det, för jag kommer bli förkrossad när min flaska tar slut. Det jobbiga just nu är att jag förstås väldigt gärna vill ha resten av produkterna från det här märket..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0