Jag har aldrig fast jag har

Vi lekte Jag-har-aldrig i helgen och frågan om man har tjuvtittat på sina grannar kom upp. Om jag har? Jag har stenkoll på de som bor rakt över gatan, STENKOLL. Och de är fina  kan ni tro, sitter på golvet med alla sina vänner och skrattar och gestikulerar. Mannen klinkar på pianot runt sju varje kväll. Och så dansar de! Och ibland, när inte madame i huset är hemma smyger monsieur ut på balkongen och drar ivriga bloss på sin pipa. Då brukar jag låtsas att jag inte ser... Vart jag vill komma: De verkar så förbannat lyckliga mina rakt-över-gatan-grannar. Får jag också ha det så när jag är typ 50 ska jag vara nöjd. Contente. Blir det i en lägenhet i Paris är det bara en bonus... Nu ska jag skynda över till B och käka godis med henne och Linda. Vi är nog också ganska intressanta att tjuvtitta på ibland kan jag tänka...

Kommentarer
Postat av: kisse

Haj babe... Jasså du har fått fin besök..=)

2010-02-18 @ 13:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0