ORANGE

Favoritfärger har jag många men bara en hatfärg. ORANGE. Så vidgrigt ful färg, ORANGE! Över huvud taget kanske min nya design beskrivs bäst med ordet FUL. Den har gått från att vara ett oförstört spädbarn till att bli en trulig fjortisbrud med otaliga komplex och för mycket brunpuder. Men det får vara så, jag och html-koder är inte vänner. 

Är det jobbigt att läsa när bakgrunden är orange?
Funderar på vem jag frågar, ingen vet att jag är back on bloggtrack så att säga. MOHAHA! Och så här långt har jag inga planer på att sprida ordet heller. Att ha en oläst blogg känns lite som att vara ensam hemma. Man ANDAS DJUPT. Fuldansar till musik som bara man själv fattar är grym. Man sjunger med. Man petar sig i näsan och skiter i att tvätta håret. Man pratar med sig själv och svarar inte i telefon.

Men tillslut tröttnar man på att vara ensam, och det är då jag kommer kapitulera och typ länka på facebook. ÅH NEJ! Då kanske folk går några inlägg back, och hamnar HÄR. Och inser att jag suttit och skrivit en massa blahaablahaa för ingen annan än mig själv. Lite underligt kan hända.

BTW! Har lånat citatet i headern från introt till FANTASTISKA Rebecca & Fiona-serien på svt-play.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0