puss på er Spotify...............

Så, vad kul att Spotify till slut begränsat gratistjänsten. Har velat strypa alla som gått med i den där satans fb-gruppen: "Vi som inte klagar på att Spotify begränsar gratistjänsten". NEJ MEN VAD DUKTIGA NI ÄR DÅ. SOM INTE KLAGAR!!! Verkligen. Jag som har 900 spänn kvar att leva på i 20 dagar till tycker inte att det känns så jävla ball ändå. Egentligen tycker jag ju som alla andra att Spotify är fantastiskt och värt att betala för, men det stör mig att maskineriet med all säkerhet går runt (och bra mycket mer därtill) på bara reklampengar, men att de tar betalt för att de vet att de kan.

Nåja. Nu har jag haft mitt premium i 2 dagar. Jag har inte över huvud taget reflekterat över att jag slipper reklamavbrotten. Och det där med Spotify i mobilen är sjukt ovärt, batteriet tar ju slut på en timme?!

GNÄLL GNÄLL GNÄLL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0