BERIT ÄR EN FITTA

Förlåt men!!! Vad är det här?! Det är ju för fan FARLIGT att vistas utomhus, jag har aldrig känt något liknande, det är jävligt illa när man känner att man på riktigt håller på att blåsa omkull/iväg/upp på ett tak. Fast allra mest orolig är jag att mitt fönster från typ 1962 ska blåsa rätt in i lägenheten, jag ser hur rutorna darrar.. Obehagligt det här med vädrets makter.

Jag har haft dödens helg. Jobb. Sjukdom kvar i kroppen. Depp. Fitt-Berit som sagt. Fick iallafall till slut med mig en lika opepp Backman på middag på Grappa igår. Vi satt mest och sörjde och var bedrövliga. Sen åkte vi till Slagthuset och gick på Nelly-event. De 100 första fick kläder från modevisningen och varsin goodiebag. Och när vi kom fem minuter innan insläpp står det seriöst 100 18-åriga bloggerskor i för höga klackar och för korta klänningar och fryser ihjäl, mitt i Berits vredesutbrott.. Men eftersom Linda känner killen som fixade eventet slapp vi köjäveln och fick komma in och välja kläder först. SOFT! Sen kom resten av packet och det var SERIÖST dagisstämning, 18-åringar är inte att leka med. Vi hängde iallafall i Likör 43-baren och typ halsade drinkar efter "Gratis är gott"-devisen. Men efter ett par timmar kände vi att vi var på helt fel arena och att vi borde gå hem och lägga oss. Är så opepp i hela kroppen, vet inte alls var min partyspirit gömt sig, känner att allt vad fest heter är sjukt meningslöst. Problemet är att jag inte har en ersättningssysselsättning. Ligga hemma och stirra in i väggen? Ännu mera meningslöst. GAH. ÅNGEZT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0