Det funkade att avleda ångesten med plugg!...

img_2112 (MMS)

Det funkade att avleda ångesten med plugg!!! Jag har helt seriöst pluggat tio timmar i sträck nu. Har haft plugghitler brevid mig men vi har knappt utbytt ett ord. Alltså, jag tycker att man förtjänar, och bör ta, en akademisk kvart för varje pluggtimme, men hon sitter timme efter timme efter timme med näsan i böckerna. Ett under av disciplin är vad hon är!!! Och det som är bra är att jag tvingas med i den där disciplinen, dels för att jag känner mig lat och odisciplinerad i jämförelse om jag håller på och tar pauser hela tiden. Och dels för att det är tråkigt att ha akademisk kvart med sig själv. Nu ropade de i högtalarna att det är dags att gå hem. Tveksamt om det spelar någon roll för plugghitler. JAG går nu iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0