Lazy habits for lazy people

Det här lovet gör mig inte gott. Jag är sjukt rastlös. Mina vänner är i Usa, på Jamaica, i Afrika, i Tyskland eller på jobb. Jag borde plugga, men det gör jag inte. Jag vet inte var jag ska börja. Jag har lyssnat i sönder 5 nya skivor på tre dagar. Det är bra jobbat. Mitt enda sällskap är min bror. Han spelar data hela dagarna och när jag väl får med honom ut (typ väla igår, lunch idag) så säger han inte ett ljud. Det har gått så långt att jag funderat på att installera något av hans spel på min dator och försvinna in i cyberspejs i några timmar... Men det är kanske på gränsen till desperat?

Ikväll har jag fikadejt med Josse på allas vårt espresso house. Hm. Bara 5 timmar kvar. KAN NÅGOT HÄNDA?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0