Rus

Igår morse när jag körde till jobbet spelade Rix Fm orginalversionen av låten i IQ-reklamen! Rus! Jag blev glad! Peps Persson är det som gör orginalet, och det svängde ju. Det var kul! Det är det i och för sig inte mycket annat som är klockan tio över sex på morgonen... Huh. Tidiga mornar gör mig så väldigt ängslig. Ja, änglsig är precis rätt ord.



För övrigt. Det här är en så himla cool reklam tycker jag. Superärlig och mitt i prick. Och så tycker jag att det är lite heder åt Sverige, som fixar en reklam där en tjej ger en kille ett blowjob utan att det blir ramaskri i pressen. För visst är det en sådan grej som moralkärringarna skulle kunna gnälla om i tre år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0