Stumble to fall

Lyssnar in mig på Titiyos nya singel. Läste i Aftonbladet eller hur det nu var att hela hennes album skulle finnas tillgängligt på Myspace t.om. 18 nov. Verkar inte så. However. Gillar Stumble to fall, tror att hennes "nya sound" är mer min grej än när hon körde mer souligt.

Också är det release på Anna Ternheims nya i dagarna. Eller kanske idag till och med? Enligt recenssioner i Svenska Dagbladet och Dagens Nyheter är den to die for (kan hända att de uttryckte sig lite mer... akademiskt), så den hamnar överst på julens önskelista! Som för övrigt inte bli lång. Jag behöver ingenting, har jag kommit på. Och det är så skönt att känna så. Äntligen. Har väntat på känslan i 19 år nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0