18 oktober

Igår fick jag äntligen se Boppas hydda. Fan vad fint! Jag blev så stolt! Jag, Ullis och Malin släpade med oss katastofalt dålig hämtamat från Trés, alltså.. aldrig igen. Under all kritik. Åt kanske en fjärdedel innan jag bittert insåg mitt nerköp och gav upp.


Sedan pratade vi skit i ett par timmar innan vi plockade fram Rappakalja! Heja! Det bästa ordet var naveltvång! NAVELTVÅNG. Hur fint är inte det? Det är när man är kass i magen efter att ha druckit för mycket alkohol. HAHA. Nu vill jag bli megafull, sabba magen. Bara för att kunna säga dagen efter: "Alltså, nej. Jag är inte på topp. Har naveltvång och sådär..."

Funkar dock inte den här helgen. Jobb. Förresten, idag när jag kom hem hade lilla mamma haft fint besök. Ett besök som innebär att jag nästa helg ska jag göra något sjukt kul, typ det roligaste jag kan tänka mig. Mer info kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0