Morning Glory

Tisdagmorgon, och jag har varit hyffsat effektiv om jag får säga det själv!

Jag har bråkat med Tradera både per mail och telefon. Sånt gillar jag, att trycka till sånadär översittarföretag. Jag vet förstås att de som jobbar är fruktansvärt trötta på alla psykon som ringer till dem, men jag är inget psyko. Jag hade rätt. Och jag fick rätt. Det tog bara totalt en och en halv timme.

Mer Tradera. Tra av mina auktioner har gått ut nu på morgonen, så jag har packat paket och skrivit vinnarmail.

Och så har jag sprungit mina 5 kilometer. Jag har verkligen fått rutin på det. Jag vill inte ens dö längre, jag tycker bara att det är skönt att svettas. Åh jag är så långt ifrån min egen verklighet, vad hände?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0