13JUNI

Kul för er som hann läsa mitt fyllebloggande. Sätt inte en dator i handen på mig när jag är full, gör det inte. Igår var en himla intensiv dag.. Vi köpte dagspass för 12 euro, och med det får man hur mycket man vill på en tåglinje som går mellan Marseille och en bit in i Italien. Så vi åkte till Ventimiglia och gick på marknad, och det var väl sådär. Mina ögon tröttnade på piratkopior ganska snabbt. Så vi åkte vidare till Monaco istället, gick i hamnen, fikade och shoppade lite. Mitt kamerabatteri dog i Italien, så jag fick inga bilder från Monaco alls, får åka dit igen tror jag bestämt. Efter Monaco bestämde vi oss för att åka till Cannes och käka middag, utnyttja passet liksom. Men när tåget kom till Nice gick det i sönder och skulle stå still i en halvtimme, så vi hoppade av och gick till Pasta Basta och käkade middag. Sen gick vi till mataffären och köpte vars en flaska vin för 2 euro. Gillar vi det här landet eller? Amerikanarna i vår lägenhet är i Italien över helgen, och Holländskan har flyttat ut, så vi var ensamma hemma, såååå skönt. Imorgon kommer två nya svenska tjejer, det gillar vi. Ehh, parantes! Iallafall! När vi fixat oss gick vi till Emma och Sofie, och satt oss utanför på en bänk och väntade på att de skulle komma ner. Då kommer en äcklig kille fram och frågar om han får låna min flaska, samtidigt som han sträcker sig efter den. Jag säger nej det får du inte äckliga jävla idiot, på svenska. Och då mina vänner. SLÅR HAN MIG PÅ KÄFTEN. Alltså?! Folk är cp här. Som tur är hade jag ebba med mig och hon har ett jävla temperament ska jag säga, så hon börjar skrika på killen. Då börjar han dra henne i håret? Hon skriker ännu mer, och då spottar han på henne. Hon spottar tillbaka. Han sparkar på henne. Vi springer. Shit. Vi var så jääävla arga. Det värsta är att många av killarna här är sådär. Äckligt. Iallafall vi gick på fest i en lägenhet hos tre svenka killar som visst är här på semester. Ebba och jag drack för allesammans och det spårade. Jag insåg att jag inte skulle kunna följa med ut, och gick hem ensam. Vilket var ett stort misstag, jag var livrädd. Får inte göra det igen. Men jag lever. Och idag har vi bara sovit och ätit för mycket mc.donaldsmat. Det är rätt svårt att hålla sin budget här nere, speciellt när man inte kan laga mat. Har ingen aning om vad jag ska äta ikväll... Hjälp mig! Det var nog det för idag. Ska försöka finna tålamod till att ladda upp ett par bilder också...


Armbandet med skorpionerna köpte jag i Ventimiglia.


De här killarna såg jag i Nice iförrgår, och igår hade de förflyttat sig till Ventimiglia, de är så jävla coola. Jag förstår inte hur man kan stå så still som de gör! Skitcoolt!


DET HÄR ÄR SÅ VIDRIGT?! DEN HADE PÄLS KVAR PÅ NOSEN.


Ebba, Emma och jag. Ja ni ser ju att jag knappast var nykter iallafall.
'
Caprinhas is the shit här, I like.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!! Hemma från Kreta nu..Shit det låter ju toppen för dig! Fungerar ditt gamla mobilnummer?? Vi får höras av ja vill veta mer! PUss

2009-06-14 @ 04:03:25
Postat av: kisse

OMG,,, det låter farligt anniz,, saknar dig

2009-06-14 @ 17:33:36
Postat av: Benne

haha... härligt att du har nån som kan försvara dej mot cp killar!! och ännu härligare att hon spottade tillbaka!!! hahah.. Vi saknar dej, men du verkar ju ha det asgött!!!!! Take care!! Ciao!!

2009-06-14 @ 21:24:15
Postat av: Benne

ps. assnyggt armband!!! xD ds.

2009-06-14 @ 21:25:02
Postat av: Anna

Malin: HEJ! Och jag vill höra om Kreta såklart. Jepp mitt nummer funkar, men det är dyyyrt. Men tydligen är det nästan lika dyrt med franskt telefonkort så jag tror jag skippar det.

Kisse: Jaa, det är lite farligt emellanåt, men jag klarar mig:)

Benne: Ja Ebba är bra att ha! Jag saknar er också, jättemycket! Tänk att jag missar hela sommaren med brudarna...

2009-06-15 @ 14:00:10
URL: http://neuf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0