24JUNI

Trött! Blev spontan utgång igår, fast jag tvekade fram till ett typ. Då gick vi ut allihopa med smutsigt hår, osminkade och hade sjukt kul ändå. Filippa hade för kul och Ebba och Anna bar hem henne efter två glas vatten (som Ebba lurat i henne genom att säga att det var vodka och sprite). Medans jag och Emma stannade på Pompei och hamnade på en förvirrande och halvfarlig biltur runt halva Nice. Jag gick ändå till skolan i morse och skötte mig utomordentligt bra om jag får säga det själv, det var längesen min hjärna arbetade så effektivt. Mycket konstigt faktiskt. Nu sitter jag här bara av en anledning, och jag behöver någons hjälp! Jag har fört över en massa filmer från Ebbas dator till min, det är avi-filer och jag tog för givet att de skulle gå att spela i windows media player. Icke. Man hör ljudet, men bilden är typ helt fucked. Laddar ner VLC, för allt brukar funka i den, men det är samma sak där. Någon som har ett tips? På en annan media-player eller ett kompletteringsprogram som jag kanske saknar? MALIN?

Imorgon har vi prov i skolan. PROV. Vet inte varför jag utsätter mig för det här. Jag och Anna pluggade seriöst i eftermiddags iallafall och det känns rätt ok. Det spelar ju faktiskt ingen som helst roll om jag får alla fel, men för min egen skull vore det ju nice med bra resultat.


Kommentarer
Postat av: MALIN (räddaren..)

http://www.lancelhoff.com/how-to-play-avi-files-in-windows-media-player/



Kolla där :)

2009-06-25 @ 17:47:04
Postat av: kisse

fan va cool bild

2009-06-27 @ 10:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0