BHDD!

Igår hade jag lite ångest. Jag funkar så, leker livet ett tag och det sedan blir alldeles lugnt och tyst i två dagar, så får jag ångest. Inte ett dugg hälsosamt... Jag satt i mitt fönster, lyssnade på fina sånger och drack te, och det kliade i hela kroppen. Kvart över elva skulle jag precis kasta in handduken och gå och lägga mig. DÅ piper mobilen till. FEST! Jag fixade mig på 10 minuter och traskade bort till E & B. Vi tog taxi till BHDD typ vid halvtvå eller något, och det var som vanligt ett säkert torsdagskort. Jag har aldrig haft en tråkig kväll där! Det är inte shit-vad-kul-best-time-of-my-life-kvällar vi snackar om. Nej, en jämn nivå. Skönt folk. Skön musik. Skön helguppvärmning. Skönt.. bara häng liksom. Sen hjälpte det nog att den första jag springer in i är mr x (HAHAHA, jag måste sluta). Och gratischampagnen vi fick för att det var värdens födelsedag och för att vi fick ett dansryck och dansade helt crazy till Heavy Cross vid baren. Jag vill inte lämna det här... jag inser det mer och mer. Jag trodde jag skulle vara klar med Paris i maj, men det går bara mer och mer åt andra hållet. Fantastiska jävla stad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0