i don't like the vibe in the vip

KATASTROF igår. Jag skulle verkligen kastat in handduken när Sofia och Nina tog en taxi hem. NEJ NEJ. Istället stannar jag kvar och hamnar i någon jävla isbitsorgie med en massa konstiga människor. SEN. Tappar jag min egen kamera i golvet (nu är den körd på riktigt, no turning back...). Sen försvinner Lindas kamera spårlöst. Och slutligen även Emmas Iphone. Det var allt mycket sorgligt, och även om det bara är materiella ting, återigen, så är det så onödigt.

Så håll andan nu, för här kommer två av de sista bilderna tagna med min fina kamera.


När vi kom var det någon jävla Dita von Teese-wannabee som uppträdde. Hur länge som helst, och det var bara segt. Supersur var jag. Sen plötsligt, när jag vänder mig om, så ÄR det Dita von Teese herself. Då var jag himla nöjd istället. V.I.P-room slutar aldrig överraska. 


Jag lyckades iallafall bli snygg på den sista bilden min kamera någonsin tog. Happy ending?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0