vitlöksfortplantning


Mitt kylskåp var såklart helt tomt när jag kom tillbaka. Sånär på den här vilöken, som tamejfan har ägnat jullovet åt att föröka sig...? Är det här helt normalt? Har jag 100 vitlökar till om jag låter den hållas?

Tja. Paris är sig likt, förutom att det snöar tokigt mycket. Jag klagar faktiskt inte, det är riktigt fint. Min garderob är dock inte ett dugg vinteranpassad, funderar just nu på om det är klokt (HAHAHAHA jag skrev clooct först. Clooct? Okej.) att låta paljetthotpants få vara kvällens outfit. Förmodligen inte. Ska snart promenera (okej jag lär ge upp halvvägs och ta metron, men ambitioner är bra) till Bastille och hämta upp Ingrid. Första helgjobbet jag någonsin gör här, jag är snel jag.

Kommentarer
Postat av: Fia

Haha spara den och se vad som händer vettja :)

2010-01-09 @ 15:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0