HAPPY B-DAY TIMBOOOOOO (haha)

SÅÅÅÅ, det var tydligen Timbalands födelsedag igår och han hade valt att fira den på Palais.. men gud så tjusigt då. Vi hade sån tajming att vi kom precis samtidigt som Timbaland rullade in på stället, så vi gick i princip direkt efter. Jag har aldrig varit på Palais, men det var snyggt. Folket var dock creepy, lite obehaglig stämning. Så efter ett antal whiskeydrinkar (aldrig igen) och efter ha vrålat HAPPY BIRTHDAY TIMBALAND (fan va fånigt...) så tackade jag faktiskt för mig. Det skulle jag inte gjort, fick just veta att tjejerna smitit förbi fyra vaktjevlar och dansat med mr Timbaland himself. HAHA, dom är så bra...
 
I och för sig från torsdagens bildskörd. Fan vad det var bra i torsdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0