Kaostisdag och slackeronsdag...

Fröken Cholat stormade in här med en saffranslänga under armen vid åtta igår, men det var ju liksom inte en stillsam kvällsfika hon hade tänkt sig. Först efter x antal drinkar på Carib och en oseriös efterfest fick jag saffranslänga och te klockan fem i morse. Hmm. Har mått som jag förtjänat idag, men vi har gjort det bästa av saken. Vapiano-premiär, och en välkommen-hem-fika hos Binc. Jag är lite chockad över hur mycket jag saknat henne, verkligen ont-i-hjärtat saknat henne för att hon har varit borta i 2 veckor... Så vi var ganska nöjda med att återigen sitta i hennes myslya och prata skit och kramas. Att jag har tenta imorgon klockan 10.00 är liksom inget som känts så relevant idag. Känner ångesten äta upp mig inifrån och ut, men jag har redan fuckat det. Ber en stilla bön till gud om att det går vägen. Räknar inte med underverk, räknade lite på det och insåg att jag missat 41,723649% av kursens föreläsningar. HEHEHEHEHEHE.

ÄÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN I MALMÖ. Total lycka.


Binc hade såklart shoppat orkidéer i Thailand. Så fint!


Mycket bullar bröd kakor och bakelser här nu, GATEAU i våra hjärtan, den här var sjuk...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0