kaffekaffekaffesolsolsolpluggkaffekaffe

Här sitter jag. Med musik på högsta volym och väntar på att grannarna ska knacka på dörren (eftersom jag brukar skrika prosit till mina grannar när de nyser förstår ni att det är ganska tunna väggar). Än så länge är de tålmodiga, men jag ser i deras ögon att de hatar mig varje gång vi möts i trappen. JAG SER DET!

Helt överspeedad på kaffe och frisk luft är jag också. Fantastisk dag, har suttit i solen med Bianca och Sandra i flera timmar innan jag faceade min verklighet som student och körde ett par timmar plugg på biblioteket. Sen ett par kaffe till utomhus på det. Jag kommer sitta ensam på uteserveringarna i december, så mycket vägrar jag vintern.

Är iochförsig helt köldskadad nu, fryser i ryggraden, förstår ni vad jag menar då? Hoppas en varm dusch kan lösa det problemet för jag råkade visst beställa hem en viss fransyska från Paris+pojkvän genom att på heder och samvete lova kaosfest...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0