grimes


Kan inte bestämma mig för om jag älskar den här tjejen eller stör mig på henne. Hon ser ut att vara 5, hon rör sig som om hon vore 5, hon sjunger som om hon vore 5. Men ändå! Jag trooor jag gillar det jättemycket!

Annars då. Försakar plugget för häng på kontoret där jag inte gör någon nytta. Promenerar liet för långa promenader i min ensamhet. Ska dricka kaffe med min sambo-to-be nu. Precis sagt upp äckelläggan! Det blev lite diskussion om att jag tog mig rätten att begränsa min uppsägningstid från tre månader till två och en halv. JAG FÖRSÖKTE FAKTISKT FÅ TILL ETT KONTRAKT OM SAKEN, men det var det ingen som tyckte var så intressant då. Så suit yourselves eller något.

hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0