...OCH SKÅL FÖR SANDY!


Letade fram mitt första Pelekaplagg igår! Gud vad jag älskade den där tröjan. Och gör fortfarande! Finaste tyget någonsin ungefär.

Riktig födelsedagshelg det här. Igår var vi hemma hos Sandy och ÅT OCH DRACK. Fint och bra på alla sätt och vis. Jag åt mest. Drack ett glas vin och sen bara vatten för att JAG INTE STÅR UT MED BAKFYLLA MER. Det gååååår inte, blir ju inte människa förrän på torsdagen igen och då inleder jag i regel nästa helg..

Idag är jag så sjukt uppgiven. Det finns inget hopp. Inte ens ETT GLAS VIN kan jag dricka lördagkväll utan att plågas i bakfyllans ångestklor varje söndag. Lägg av. Det är liksom inte kul. VAD HÄNDER MED MIN KROPP?!?!?!? Den har seriöst åldrats 20 år på ett år. No kidding.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0