psyche


HEJ HEJ NI TRE SOM FORTFARANDE LÄSER. Jag har krisat lite sista tiden. Förlåt för det eller något. Men efter en påsk som jag tillbringade i soffläge med tjock katt på magen och handen konstant på väg mellan påskägget och käften har jag liksom tagit tag i livet lite. Det här håller inte. Det jag kallar att ta tag i livet är tydligen att dra på mig dubbla mobilabonnemangskostnader. Lyxfällanvarning på den tror jag. Samt försäkra mig om anställning efter min examen OM MINDRE ÄN TVÅ FJANTIGA SMÅ MÅNADER. Det är väl inte så jävla konstigt att man får en månads lång panikångestattack bara av tanken?!?!!? Nej. Och så ska jag flytta, eftersom jag lokaliserade iallafall 50% av ångesten till ensamheten i min ruttna lägga. Blir nog bra. Någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0