friday thirteen


TJA! Sitter och käkar spenatstuvning så att det sprutar ur öronen på mig. Har haft årets craving på fuckin spenatstuvning i en vecka nu, och IDAG var det läge. Skulle nog kunna leva på stuvning. Allt som stuvas kan liksom.

Har haft två snurriga dygn med en massa kul skit. I onsdags satt jag till exempel utanför P3s studio på Baltzarsgatan i en halvtimme, för att efteråt upptäcka att jag hade kunnat komma in OM MIRIAM VÅGAT TRYCKA PÅ EN KNAPP. Det var ju till exempel jättekul. Nåja. Sen käkade jag det sjukaste nanbrödet med kokos och honung och grejer och drack öl på random indiskt hak. Sen Belle, Brogatan och Debaser. Och så en mycket tveksam efterfest i Malmös mest ångestfyllda byggnad - RÖNNEN...

Igår bjöd jag Linda på gratislunch på foodcourten på centralen. Mycket äcklig mat. FÖRUTOM GUNNARS KORVAR!! DE REKOMMENDERAR JAG VARMT! Det heter inte Gunnars korvar, men Gunnar jobbar där och Gunnar är fin. Så ni vet. Sen drack vi vin på torget. SE OVAN. FINT VISST?!?!?!! Ja. Sen joinade jag Miriam och Erik på Möllan och så gick vi på teater på Inkonst. Det var så sjukt nice, varför går man inte på teater typ hela tiden för? Det enda jobbiga var att man inte fick skratta. Det var en sjukt tragisk och tung historia, men med en hel del komiska inslag där jag helt klart tyckte det var läge att bryta ut i gapskratt. MEN SE DET FICK MAN INTE. Alla svåra kulturnissar satt där med sina stonefaces, så det var ju liksom bara att knipa. Sen gick vi till Grand och Moriskan och träffade en massa bra människor.

Idag har jag hängt med min stora inspirationskälla här i livet och flängt runt på möten lite här och var. Fredagar på praktiken är min favoritdag. Då klär vi oss fint och har kundmöten hela dagen. Sen afterworkar vi och gör stora planer och jag känner att fan, det finns nog hopp om framtiden ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0