weeknd

Söndagsmorgon! Borde vara svart och bakfull i sinnet, men är förvånansvärt pigg och glad. Till skillnad från Emma som vaknade 45 minuter efter att klockan skulle ha ringt, i ren och skär panik. Stackars bebi. Att försova sig till jobb är en av de fittigaste känslorna jag vet.

Igår var en MYCKET trevlig lördag. Jag och Chanel satt i solen på café Gustaf och käkade jordgubbar och drack kaffe och planerade sommaren. VI SKA BLI SAMBOS. Det är lite galet, men det känns så himla rätt och bra. Lägenheten är helt fantastisk och jag är säker på att jag kommer vara lycklig där.

MM. Sen gick jag hem och åt spenatstuvning. Igen. Men nu åt jag för mycket. Har stillat cravingen för några år frammåt nu. Gjorde ett litet inhopp per telefon på en gammal väns podcast. Ett mycket stimmigt och förvirrat samtal om härdsmälta på krogen. Kul! Men jag kommer nog skämmas ögonen ur mig när jag får höra resultatet, jag sa mer än en sak som lät DRYGDRYGDRYG. Så ingen länk. Nej.

Sen kom Roberto och Emma och så drack vi vin och stimmade lite innan vi drog till noize och stimmade där med. Fick min dos dans liksom. SHT VAD JAG ÄLSKAR DET. Borde tvinga mig ut och dansa sjukt när jag mår som sämst, allra bästa medicinen mot depp.

ÅH. Nu ska jag till kontoret och göra klart jobb jag inte hann med i fredags, och sedan blir det lite visningar. Gillar att jobba söndagar! Trodde aldrig att jag skulle säga det men det är helt sant! Idag iallafall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0