*CHIPS*



Damen längst till höger firade sin flytt till egen lägga igår! Det var den fetaste hemmafesten jag varit på på år och dar, VILKET DRAG! Sen åkte Emma och jag till Klaffbron för att klubba litegrann, och deeeeet var det fler som hade gjort. Vill jag lova. HELT SJUK KÖ. Men på något jävla vänster kom vi in på 20 min, när alla vi stod med längst framme i kön hade köat i en timme... Hm. Vår kömetod var nog inte helt moraliskt ok. Sen fortsatte vi dansa tills fyra i morse, och ska jag summera kvällen så var det alltså dans nonstop i 8 timmar! Det finns inget jag blir så lycklig av som att dansa. Jag är inte ens bakis! TUR, för nu har jag fyra dagars försakat plugg att ta tag i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0